Wednesday, September 24, 2008

Ahmad Muadz Zikry - 2 years now

Maafkan ummi kerana walaupun ada internet kat rumah, tapi masih tak sempat nak update perkembangan adik. Terasa terlalu banyak benda yang ummi terlepas, menyebabkan kekadang dah lupa apa yang telah berlalu..
Cuma, ummi nak update kat sini yang Ahmad Muadz Zikry sudahpun berumur 2 tahun. Hari Jumaat lepas should celebrate it. tapi, memandangkan sekarang bulan puasa, maka tak dapat nak celebrate mane la..
Lagipun, kita on the way balik dari KL, coz abah ada meeting kat KLCC. So, as usual, kita semua follow abah la.. numpang pun takpe la.. asal dapat makan angin.. lagipun, abah dah booking untuk stay kat The Traders.. 5 star. So, apa lagi.. macam biasa la.. saje nak try hotel mahal.. hehe
Buat masa sekarang, adik dah banyak cakap.. cuma, masih pelat. Tak seperti along masa mula2 boleh bercakap dulu, yang mana along tak pelat pun.
Words pun dah banyak yang adik dapat. Nyanyi pun pandai.. leela leela.. , goodbye, berkuda, silat.. ntahla.. banyak sangat aksi yang adik selalu buat, lupa dah ummi.. tapi, yang ummi dapat say is.. you're my lovely son. selalu teringat kat adik, nak peluk adik.. dan tak puas dengan keletah adik..
Ya Allah , semoga Ahmad Muadz Zikry akan menjadi seorang anak yang soleh dan akan tergolong di kalangan mereka yang beriman dan bertawakkal padaMu.. Amin

No comments: